5 Nisan 2012 Perşembe

Tek basına bagırmak

Blogda fena derecede yalnızım.Kendim yazıp kendim okuyorum , yakında fake bir hesap açıp yorum da yapıcam.Maksat mutlu olayım yüzüm gülsün :) Bu aralar ders çalış ders çalış nidaları başımda yine. SBS var................... Hani haklılar ama bu yaşta derslere gömülmek o kadar zor ki.Üstelik yazın gelmesiyle daha da zorlaştı.Böyle eğitimin sisteminin.........Neyse bişi demiyorum. Her şeye rağmen güzel gidiyor hayat.Bu yazarlıkta iyimiyim bilemiyorum ama iyi olmayı isterdim açıkcası.Yazmak ne güzel şey , içini boşaltmak.Neyse , bu aralar blogda böylesine yalnız takılırken uzun uzuun postlar yazmama gerek duymuyorum.Kimsenin okumayacağı şeyleri yazarak şizofren olduğumu kanıtlıyorum. :D Hayır hayır şakaydı şizofren değilim. -Hayır şizofrensin -Teşekkürler.
Eveet , devam edicez bi şekilde.
Etmek zorundayız her zaman.
Değerini unutma


BLAİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder