15 Nisan 2012 Pazar

Biraz terbiyesiz....

Dedim ya blogda kendi kendime geveliyorum.Ne yaptığımın ben de farkında değilim :D Bir gün birisi elbette takip eder beni de :( Olsun ben yazıcam , blogumu ziyaret eden birileri olduğunda boş görmesin değil mi ? Aslında ben bu postları konulu yapmak istiyorum.Bu postumun konusu terbiyesizlik.Daha doğrusu ergenlik ateşinin verdiği heyecanla ağzımızdan çıkan veya bilerek kullandığımız küfürlü kelimeler.Ha bana kalsa burda da kullanırım çok s*kimde değil ama sonuçta rahatsız olanlar var. Geçenlerde bu konuyla ilgili tartışma yaşadık tabi , ailemde... Bu edepsizlikmiş ben bir genç kızmışım bana yakışmazmış.Niye ? Küçüklüğümden beri yanımda küfreden ebem miydi ? Bu arada fonda "Gece-Gamsız" çalıyor.Gamsız yaptı dünya beni ! Benim olmayan güzelin adı yok :) Evet nerde kalmıştık ? Küfür .. Benim için hiç sakıncası yok.Hani siz şimdi sen kullandığın için öyle tabi diyorsunuz ama öyle. Arada sinirlenip de hangimiz küfür etmiyoruz ki ? Hadi hadi :D Hem ben öyle küfürbaz değilim sinirlendiğim ya da çok kızdığım durumlarda ağzımdan çıkan bi iki söz var o kadar. O bile yanlışsa , ekmeksiz soğansız hayatın tadı yok ...............


Blair

2 yorum:

  1. İşte beklediğin okuyucu geldi ama izleme butonunu bulamadım :)

    Ama yazmayalı epey zaman olmuş :(
    Geldiğinde bana bir haber verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil